هم اکنون آقازاده ایشان به اتفاق، اقوام نزدیک شرکت ترکیبی ایجاد کرده اند و به راحتی و با استفاده از رانت، نامه اختصاصی مجوز حمل محمولات از کامیون به واگن و بالعکس صادر تا کلیه موارد توسط همین شرکت انجام پذیرد.
به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه عدالت خواهان گلستان ؛ موارد ذیل گوشه ای از بروز و ظهور اقدامات خارج از قانون و عرفی است که حدود 3ماه ماموریت ویژه آقای مهندس غ ،عضو ..... برای راه اندازی راه آهن گلستان انجام گرفته
1- جذب نیروی خارج از ضوابط قانونی از جمله 1- آقای ج . ک 2- خانم گ.پ 3- آقای ف.ت
2- پیگیری شدید جهت انتقال انتصاب نیروهای خاص در اداره کل جدید التاسیس.
3- عقد قراردادی با افراد دست نشانده به ویژه اقوام نزدیک، آشنايان ودوستان خارج از ضوابط قانون مناقصات یا مزایده از جمله ساخت تندیس برای ایستگاه اینچه برون با یکی ازافراد در بندر ترکمن به نام ش ، که به جهت مخالفت معاون سیر و حرکت مورد موافقت قرار نگرفت و ناچار با دخالت غیر موجه ، داخل محوطه ایستگاه راه آهن گرگان به صورت غیر کارشناسی تندیس نصب گردید.
4- دستور ساخت میز و تهیه صندلی با تعداد قابل توجه بدون اطلاع اداره کل و ضوابط قانونی با پیمانکار خاص ساکن آق قلا.
5- ارتباط غیر رسمی با پیمانکاران ، خارج ازحیطه وظایف ایشان و دخالت های غیر کارشناسی تا جایی که پیمانکاران باید جهت انجام امور با ایشان هماهنگ کنند.
6- در یکی از موارد با رایزنی ها و جلسات متعدد مقرر شد شرکت سیمان پیوند گلستان از طریق خط آهن، سیمان تولیدی استان را به مرز شلمچه حمل و از آنجا به عراق صادر نماید و در این مورد آقای مهندس غ ورود پیدا کرد و ابتدا با رایزنی تخفیف زیادی برای شرکت مذکور جهت حمل سیمان گرفت لیکن چون شرکت مذکور راضی به عقد قرارداد پیمانکاری حمل سیمان از کارخانه تا ایستگاه راه آهن گرگان با شرکت حمل و نقل ایجاد شده توسط آقازاده ایشان نشد مهندس غ عنوان کرده دیگر هیچ مذاکره ای با این شرکت صورت نگیرد و موضوع منتفی گردید.
7- هم اکنون آقازاده ایشان به اتفاق، اقوام نزدیک شرکت ترکیبی ایجاد کرده اند و به راحتی و با استفاده از رانت، نامه اختصاصی مجوز حمل محمولات از کامیون به واگن و بالعکس صادر تا کلیه موارد توسط همین شرکت انجام پذیرد. با توجه به اینکه تعویض بوژی نیز در خاک ترکمنستان انجام می شود و به دلیل اینکه ایشان مشاور یکی از شرکت های پیمانکار ریل گذاری در خاک ترکمنستان نیز هستند امکان ارتباط شان با افرادی درآن طرف مرز وجود دارد که از طریق نفوذ آقای مهندس غ در هیات راه آهن انحصار ایجاد گردید.
8- اگرپیمانکار یا پیمانکارانی قصد کار سالم و بدون پورسانت را داشته باشند با کسب اطلاع سعی در کارشکنی سرمایه گذاری توسط آنان می نماید که به عنوان نمونه جهت اطلاع بیشتر می توانید با سرمایه گذار قزاق (شماره فرد مورد نظر در اختیار می باشد)تماس و از ایشان توضیحات مبسوط را دریافت نمایید.
9- در پایان آنچه که مهم است جسارت و روحیه بی باکی ایشان در پیگیری موارد خلاف با استفاده از عناصر سست وآلوده سیستم های مختلف است که متاسفانه با توجه به تجربیات زیاد، راههای فرار و عدم جاگذاری رد پا را مهارت یافته که اگر این عناصر آلوده از چنین منشاء های اقتصادی جدا نشوند مطالبی است که اخبار ریز و درشت آن به گوش ملت خواهد رسید
© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
ایشان همان کسی هستند که با وارونه نمایی و سکوت ، موجب تاسیس ایستگاه تغییر بوژی در سی کیلومتری خاک ترکمنستان شدند. و برخلاف مصالح و منافع و امنیت استان مسیر راه آهن گرگان - مشهد را از سمت نواحی مرزی شمال استان می خواهند تا شهرهای دیگر استان از نعمت راه آهن محروم شوند. در ضمن نام اداره کل راه آهن اترک هم شاهکار ایشان بود. یک روز اصلاح طلب است یک روز معاون وزیر دولت احمدی نژاد و حالا اعتدال طلب! در وزارت راه چه می گذرد؟! آیا مقام های امنیتی استان وارد موضوعات ایشان نمی شوند؟
تا بوده همین بوده
عدالت و انصاف اینست که نیروهایی که بالای ده سال بصورت غیررسمی (شرکتی) در راه آهن گرگان و قطار گرگان تهران و با مدارک تحصیلی دانشگاهی مشغول به خدمت هستند جذب شوند .چرا که دارای تجربه کاری و کافی هستند و هم مورد وثوق سیستم.لذا از نمایندگان محترم گرگان و سایر مسئولین تحقق این موضوع انتظار می رود.
متاسفم از هموطنانیl مثل شما که این گونه فکر می کنند. این همه دزدی های میلیاردی دارد اتفاق می افتد و برخی جاها در و دیوار اداره بوی فساد و رشوه می دهد صدایتون در نمی آد. حقیقت پنهان نیست.
میشه ربط این موضوع را به مسائل امنیتی بفرمائید?البته ظاهرا هر ترکمنی اکر به جایی برسد باید با هر وصله ای که جور شود، کله پایش کرد!
شهر در امن و امان است ، آسوده بخوابید .متاسفم برای نمایندگان و مسئولین ارشد استانی .در حالیکه چنین شخصی با یک پروژه بین المللی بازی می کند و در ان سوی مرزها هم منافع شخصی اش را دنبال می کند ، عده ای در این طرف فرق لوکوموتیو و واگن را نمی دانند .قطعا ایستگاه تغییر بوژی که مهمترین قسمت راه آهن ایران قزاقستان بوده ، با گرای همین دست افراد در خاک ترکمنستان زده شد تا دست ایران خالی خالی بماند .واقعا چه کسی باید به این دست سوء استفاده ها رسیدگی و برخورد کند .وقتی مارها افعی و اژدها شوند ، دیگر کسی را یارای مقابله با آنان نیست .خدایا خودت به این مردم و انقلاب مظلوم ما رحم کن
آقای شهروند شما هم به فکر خودتی، چون بالای ده سال سابقه کار تو شرکت راه اهن هستی تو باید جذب بشی ؟؟؟؟ من تحصیل کرده بیکار چه کنم من از کجا نون بخورم